Tags

, , , , ,

makeup

Ta da da dam! Prima leapsa pe primavara asta de la calendaristica si calefragelistica Ada este, nu-i asa, cu si despre chiclazuri colorate sau nu , mirositoare sau nu, discrete sau nu, de dat pe fata/fatza.
Ma simt nevoita sa mentionez inca de la inceputuri ca subsemnata, printr-o coincidenta eu, nu este nici pasionata nici mare consumatoare de pomezi dar ghidandu-ma dupa zicala profund falsa “daca vrei, poti” (inca n-am scazut cu 5 cm din inaltime desi chiar vreau) am incercat sa raspund intrebarilor ce vor urma in limita google-ului.

1. De cate ori iti speli fata pe zi?
Dupa sculare si inainte de culcare.

2. Ce fel de ten ai?
Labil.

3. Cu ce iti cureti fata?
Apa musai uda + clabuc.

4.Ti-l exfoliezi?
Sigur. Mi-a adus tata un smirghel, ceva rar.

5. Ce brand obisnuiesti sa folosesti?
Al meu sau al lui, depinde care e mai la indemana.

6. Ce crema folosesti?
Cu-Calendula Officinalis.

7. Ai pistrui?
Numai ziua.

8. Folosesti crema pentru ochi?
Nu. Am incercat dar imi irita pupila.

9. Ai fost sau esti predispusa la acnee?
Eu sunt predispusa in general la somn, la acnee mai rar.

10. Ai avut nevoie vreodata sa folosesti Pro-Active?
Am fost intotdeauna pro-pasive, deci nu.

11. Ce fond de ten folosesti?
Cu extract de melci de tundra.

12. Dar anticearcan?
De ce totul e anti? Haideti mai sa fim Pro!

13. Ce nuanta a pielii ai?
Dimineata – stravezie, la pranz -fucsia, seara – ou de ratza.

14. Ce crezi despre genele false?
Nu sunt de acord. Dar genele criogenizate mi se par ok.

15. Stii ca trebuie sa-ti schimbi mascara o data la 3 luni?
Pai am vreo 4 si le schimb intre ele. Deci imi ajung tot anul.

16. Ce brand de mascara folosesti?
Mai multe: Quadruple MegaUberVolume, XXXXXL Lashes, Peacock Effect, etc.

17. Sephora sau Mac?
KFC

18. Ai un card Mac Pro?
Nu, dar am Master si Visa.

19. Ce instrumente pentru machiaj folosesti?
Am o super trusa. Chiar ieri am comandat picamerul pentru machiajul waterproof.

20. Folosesti baza de machiaj sau primer pentru ochi?
Obisnuiam sa folosesc grund dar lasa urme asa ca am renuntat.

21. Dar pentru fata?
A, pai la fata si primer si grund.

22. Care este culoarea de fard preferata?
Culoarea aripilor de libelula polara.

23. Folosesti creion sau tus?
Permanent marker ca sa nu ma mazgalesc toata ziua. O data si bun.

24. Cat de des iti bagi creionul in ochi?
N-am avut niciodata curiozitatea, dar promit sa incerc si revin cu pareri.

25. Ce crezi despre pigmenti?
Sunt de gasca.

26. Folosesti machiaj mineral?
Da, mai ales pe baza de carbune pentru o tenta de bronz Sud-African.

27. Care e rujul tau preferat?
Cel de pe buze. Nu ale mele.

28. Dar lipgloss?
Acelasi.

29. Care e blush-ul tau preferat?
Cel post-compliment.

30. Iti cumperi produse de machiaj de pe Ebay?
Nu, numai de pe Elaguna si Edelta.

31. Iti plac magazinele cu produse cosmetice?
Foarte mult, sunt exact langa cafeneua preferata si e un foarte bun punct de intalnire.

32. Mergi la Cosmetic Company Outlet?
Auoleu! Asta insemna CCO? Crap, eu credeam ca vine de la Charming Company Offers si mi-a fost rusine sa ma duc.

33. Ai luat vreodata in considerare sa faci cursuri de machiaj?
Da, dar am renuntat la idee, cursul de striptease era mai ieftin.

34. Uneori esti stangace cand te machiezi?
Nu, eu sunt dreptace de mica.

35. Numeste o β€œcrima” in ceea ce priveste machiajul.
Sa ii infigi uneia creionul in ochi.

36. Iti plac culorile aprinse sau cele neutre in ceea ce priveste machiajul ochilor cat si buzelor?
Da.

37. Care celebritate are intotdeauna un machiaj impecabil?
Marilyn Manson.

38. Daca ar trebui sa iesi din casa folosind un singur produs de machiaj care ar fi acela?
Oskar Crema cu Colagen. Ajuta mult, sa stiti.

39. Iesi din casa fara sa te machiezi?
Nu numai din casa, si din masina, si din baie si de la C.E.C.

40. Crezi ca arati bine si nemachiata?
Cel mai bine nemachiata arat cu degetul.

41. Din punctul tau de vedere, care e cel mai bun brand in materie de cosmetice?
Dedeman.

42. Ce crezi despre makeup?
Este cel putin la fel de interesant ca si makedown.

Daca aveti nervi sa preluati leapsa, luati de poftiti.

Numai bine.