Tags

, , , , ,

De mai bine de un an astept momentul asta. Am numarat lunile, zilele si orele pana la “the big day” iar acum imi pare putin rau ca a trecut atat de repede.
Cu cat trecea timpul cu atat eram mai agitati, mei nervosi si mai stresati din dorinta de a iesi totul bine deoarece se apropia o zi importanta din viata fratelui meu: The Wedding.

Acum nici nu mai conteaza cate griji si-au facut, cat au alergat si cate emotii au avut pentru ca totul a iesit minunat si eforturile lor au meritat.
Mirele si mireasa au fost superbi si nu mi-am putut lua ochii de la ei. Stiu ca e foarte posibil sa fiu subiectiva pentru ca e vorba de fratele si cumnata mea, dar din punctul meu de vedere sunt o pereche foarte frumoasa.

Doamne Doamne a avut grija sa mearga toate ca pe roate: cununia civila si cea religioasa au fost emotionante si recunosc faptul ca am avut de cateva ori o lacrima in coltul ochiului dar am sters-o repede pentru ca m-a amenintat mireasa sa nu cumva sa plang pentru ca riscam sa ne punem amandoua pe bocit si n-aveam voie sa ne stricam machiajul mai ales ca avea baza in mine, doar eram domnisoara de onoare.
Sala de la restaurant a fost foarte frumos amenajata iar invitatii au parut sa se simta bine pentru ca s-a dansat, s-a ras si s-a petrecut pana a rasarit soarele.

Asadar a fost o nunta foarte frumoasa si iata-i pe cei doi “vinovati”:

Le doresc tot binele din lume, sa fie fericiti si sa-mi faca bebei nepotei la fel de frumosi ca ei.

Numai bine.

