Tags

, , , ,

Nu inteleg de unde mi se trage. Cred ca am suferit o mutatie genetica sau ceva de la dormit cu celularul la cap. Nu gasesc nicio explicatie. Am asa niste apucaturi in ultima vreme…zau. Mi-e si rusine sa zic, nici nu stiu cum sa incep. Da’ ce sa ma mai codesc. Asta e realitatea.

Am inceput sa ma cam…machiez.

M-a apucat asa o toana si ma tine de ceva vreme. Vreo jumatate de an cel putin. Si inainte ma machiam nitel nu-i vorba, dar putin, un minim de culoare pe fata cat sa par aproape vie.
Ei si intr-o zi cu soare mi-a tunat.
Cum am google-ul la degetul aratator, am cautat recomandari si anti-recomandari, tutoriale pe youtube, site-uri de cosmetice, review-uri cu si despre make-up.
Pai eu fac research dom’ne inainte sa ma apuc de-o treaba. Sa stiu in ce ma bag.

Primul pas pe drumul pieirii l-am facut comandand un set de pensule pentru machiaj. Iamgine that! Eu, care la nevoie ma multumeam si cu buricul degetului folosesc acum 12 pensule. DOO’SPE!
Dupa care am facut si alte gesturi necugetate de a comanda produse de mazgalit pe fata. Nu o data sau de doua ori ci de TREI ORI.
Ma scuzati, m-am auto-socat.

Ce intristare m-apuca dimineata cand tre’ sa-mi desenez fata cu intraga colectie de spoieli pe care am reusit s-o incropesc in doar cateva luni… Si-atunci un gand infiorator imi incolteste printre adormitele ganduri si-mi da fiori pe sira spinarii: cum o sa arate colectia peste un an? Dar peste doi???
Trebuie sa ma invat sa dorm mai putin. E singura solutie. Singura! Nu?

Clar. M-am prostit la batranete.

Numai bine.

