Tags

, , ,

bump

Va mai spuneam, o Honey abia trezita din somn nu functioneaza la parametri normali pana dupa prima cana de cafea iar de cand sunt posesoare de matza hiperactiva (yes, I’m officially lady with the cats) prima grija dimineata este sa-i ofer ghemului de blana hrana, lapte si nisip fresh. Asta presupune miscari destul de ample intr-o baie nu foarte spatioasa. De aici devine previzibil, nu?

Ei bine, iata-ma executand un dublu axel cu triplu tulup cu periuta de dinti in gura intre chiuveta si dulapiorul suspendat cu un bol in mana si Friskies junior in cealalta. In acel moment something went wrong, cred ca m-a enervat culoarea dulapiorului sau ceva pentru ca i-am dat un cap fix in usita pe colt asa, ca sa-l doara pentru nesimtirea de a fi alb intr-o baie bleu.
Dupa confruntare, surprinzator, dulapul a iesit victorios iar eu am stat cinci minute sprijinita de cada frecandu-mi proaspatul cucui. Asa am descoperit ca nici rosu sangeriu nu merge cu bleu.

Mai tarziu dupa ce mi-am revenit din dureri am plecat sa-mi vizitez fratele. Am observat ca se uita cam nedumerit la mine, mai precis fixa o anumita zona, undeva deasupra tamplei drepte. “What? M-a enervat unul si i-am dat un cap in gura de i-au picat doi dinti din fata, clar!?”

Mai pe seara, intoarsa la resedinta am avut o a doua tentativa asupra dulapiorului, de data asta cu partea stanga. Am eu o chestie cu simetria. Din fericire n-am fost la fel de hotarata ca prima data dar cred ca de acum langa prosop o sa agat si o casca de protectie…just in case.

Numai bine.

